ارتقا تجارت و معرفی بهتر شما

تولید کنندگان و فروشندگان می توانند با برخورداری از هزینه پایین راه اندازی که برای ایجاد یک پنل یا وب سایت اختصاصی در آمازایران می پردازند، از امتیاز افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش ، در یک کلام، یک آگهی دائمی اینترنتی برخوردار شوند. حضور راحت و سریع در بازار اینترنتی ، دستیابی به اطلاعات در مورد محصول، مشاهده خدمت مورد نیاز مشتری ، تنوع و گستردگی زیاد محصولات در شاخه های مختلف، خرید و فروش امن و بسیار راحت از طریق درگاه های بانکی و ایجاد انتخاب وسیع تر و بررسی نظرات مصرف کنندگان دیگر، همگی می تواند باعث افزایش انگیزه برای ایجاد کردن یک پنل یا وبسایت اختصاصی فروش آنلاین شود.

یک تامین‌کننده با استفاده از بستر آمازایران به‌راحتی خواهد توانست به تمامی نقاط ایران برای ارائه کالا دسترسی داشته و همزمان خدمات افزوده آمازایران را نیز به مشتریان خود ارائه دهد. در این مرحله نیاز است که با چند سوال انگیزشی، ارزش داشتن یک کسب و کار فعال اینترنتی را برای شما مشخص کنیم:

  • برای معرفی محصولات و کسب و کار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی مختلف تبلیغ می کنید؟!
  • سایت اختصاصی شما بازدید خوبی دارد؟

  • تابه حال سفارش فروشی از طریق اینترنت داشته اید؟!
  • به نظر شما این که به صورت غرفه ی اینترنتی کوچک باشید بهتر است یا اینکه در بین مَجمَع گسترده ای از انواع شرکت ها، فروشگاه ها یا تولیدکنندگان مختلف باشید؟! (تفاوت بودن در یک پاساژ با یک مغازه ی کوچک در اینترنت)

  • محصولات شما در رده های اول گوگل نشان داده می شوند؟!

  • جذابیت اسلایدرها، تصاویر محصولات و نماهای گرافیکی سایت اختصاصی شما خیره کننده و منحصر به فرد است؟!

چرا به این موارد نرسیده اید؟! چه کاری باید انجام داد تا با هزینه ی کم به تمامی این موارد رسید؟!

با پاساژ اینترنتی آمازایران همراه شوید و غرفه ی مجازی (سایت یا محیط و پنل شخصی) دیگری را نیز برای تبلیغ و بازاریابی اینترنتی خود امتحان کنید!

 تلاش آمازایران بر این است که با استفاده از مجموعه‌ای از افراد باتجربه پشتبانی کامل کسب و کار اینترنتی شما را بر عهده بگیرند. با ایجاد این خدمت از مزایای زیر به طور مشترک بهره مند خواهید شد:

  • دیگر نیاز به استخدام نیرویی که فعالیت های وب سایت یا کسب و کار اینترنتی شما را انجام دهد، ندارید. شما بر کسب و کار و فروش خود متمرکز شوید و تنها وظیفه ی تنظیم موجودی؛ تغییر قیمت و پست سفارش کاربران را انجام دهید.

  • طرح های گرافیکی وب سایت و تبلیغات شما به وسیله کارشناسان ما انجام خواهد شد و ظاهر وب سایت دارای سادگی و زیبایی منحصر به فرد خواهد بود.

  • کارشناسان و پشتیبانی محتوایی با راهنمایی خود شما برای ورود یا ویرایش اطلاعات و محتوای وب سایت یا محصولات شما انجام خواهد شد.