چه زمانی فروشگاه اینترنتی افتتاح کنم؟

پاساژ اینترنتی آمازایران | افتتاح فروشگاه اینترنتی

داشتن یک پایگاه شخصی و فروشگاه اینترنتی به شما این اجازه را می دهد تا برند خاص خود را داشته باشید، با مشتریان روابط گسترده ای برقرار کنید و خدماتی متناسب با نیاز های مشتری ارائه کنید.

با این نشانه ها، زمان مناسب افتتاح فروشگاه اینترنتی خود را بدانید!

  • یکنواخت شدن فروش

    به محض اینکه احساس کردید کار و فروش تان یکنواخت شد، باید به فکر افتتاح سایت خود باشید.

  •  نیاز مشتریان است

    وقتی مشتریان دنبال آدرس اینترنتی شما هستند فرستادن آن ها به سایت هایی دیگر، ارزش برند شما را پایین می آورد. داشتن آدرس اینترنتی و سایت مخصوص یکی از نیازهای اساسی هر برند است.

  • پیچیده تر شدن نیازهای شما

    وقتی تجارت پخته تر شد، متوجه می شوید که مشتریان شما به سطحی از خدمات خصوصی شده نیاز دارند. از طرفی با افزایش حجم معاملات، شما به اطلاعات بیشتری نظیر آدرس ایمیل مشتریان و تاریخچه سفارش آن ها نیاز دارید. این اطلاعات برای ساخت استراتژی مشتری محور ضروری هستند.

  • پرداخت دستمزد زیاد

    در شروع کار درصد کم، پول زیادی نیست اما همین که کارتان بگیرد و درآمدهای قابل توجهی از فروش به دست بیاورید مجبورهستید پول زیادی را به این سایت ها بپردازید. ساخت فروشگاه جدید و انتقال ترافیک به آن، ممکن است کار زمان بری باشد اما از نظر تجارت، گامی موثر و بلند مدت است.

  • تنوع کم داشتن

    بهترین راه این است که شما صاحب تجارت باشید تا اینکه همواره سعی کنید خود را با دیگران وفق دهید. با وجود داشتن یک سایت مخصوص، شما یک کانال فروش که کاملا تحت کنترل شماست، دارید و مجبور نیستید که با قیمت دیگران کار کنید. هم چنین امکان تبلیغ بر علیه شما در سایت شما وجود ندارد.