نکات ظاهری برای افزایش خرید مشتریان

پاساژ اینترنتی آمازایران | تجربه خرید شیرین برای مشتریان

تجربه های لذت بخش زندگی از خاطراتی هستند که هیچ گاه فراموش نمی شوند. از این نکته در فروشگاه تان استفاده کرده و سعی کنید چنین تجربه ای برای مشتریان تان به وجود آید تا به فروشگاه شما علاقه مند شده و جزو مشتریان همیشگی شما بشوند. این نکته باعث می شود که میزان خرید  از شما افزایش یابد.

نکات مهم

  • باز شدن به سرعت وب‌سایت در کامپیوتر، تبلت و گوشی موبایل

    وقتی بازشدن وب‌سایت طول بکشد، مشتری صبر نکرده و به سرعت از وب‌سایت شما خارج می شود. هم اکنون اجتماع بزرگی از کاربران، کسانی هستند که وب‌سایت را با گوشی و تبلت باز می‌کنند. بنابراین در صورت کند باز شدن وب سایت تان، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.

  • تاثیر یک عکس خوب

    عکس محصول شما باید کیفیت خوبی داشته باشد. مشتریان به صفحاتی که عکس‌های بزرگ و باکیفیت دارند، علاقه مند هستند. البته در این مورد زیاده روی نکنید.

  • محتوای متناسب

    محتوا (متن، عکس، ویدئو) باید به‌اندازه استفاده شود و به فروش محصول کمک کند. مشتری ممکن است به خاطر اطلاعات گیج کننده از خرید منصرف شود.

  • به بهبود منو و جعبه‌ی جستجو دقت کنید

    منو باید طوری باشد که مشتری به‌راحتی چیزی را که می‌خواهد پیدا کند. ابزار جستجوی داخل سایت باید نتایج صحیح را به مشتری نشان بدهد. اگر بتوانید جستجو مشتری داخل وب سایت تان را ردیابی کنید، می توانید از چیز هایی که برای بازدیدکنندگان وب سایت تان جذاب بوده، اطلاع پیدا کنید.

  • مکان برای گذاشتن نظرات مشتریان

    روش‌های گوناگونی برای درج نظرات مشتریان وجود دارد. امکان دوست داشتن یا نداشتن، نمره دادن به ستاره‌ها از یک تا پنج، درج دیدگاه در پایین مطلب و … روش‌های گوناگونی است که برای درج نظرات مشتریان وجود دارد. به دلیل اینکه کاربران، نظرات دیگر مشتریان را می خوانند و یا اینکه دنبال نظرات مشتریان در مورد کالایی خاص هستند. این کارهم چنین باعث می شود شما علایق مشتریان خود را بهتر درک کنید.

  • وضعیت موجودی کالا

    یک مشتری باید بداند کالایی که میخواهد آیا اصلا وجود دارد؟چه زمانی به دستش خواهد رسید؟ آیا به شهر محل سکونت او ارسال خواهد شد؟ این موارد را برای مشتری در صفحه محصول مشخص کنید.

  • روانشناسی رنگ‌ها

    روانشناسی رنگ ها هم باید در رنگ بندی وب سایت مورد استفاده قرار بگیرد. مثلا رنگ سبز، به معنای مجاز بودن است، برای همین دکمه خرید اغلب به رنگ سبز است! در ضمن شما می توانید برای محصولات و اخبار خاص از رنگ بندی خاص برای تاثیر بیشتر روی مشتری استفاده کنید.

  • راه های تماس

    مشتری باید بتواند به راحتی با شما تماس بگیرد، پیام بگذارد یا ایمیل بفرستد. شما باید فرم تماس داشته باشید که مشتری مجبور نشود حتما ایمیل بفرستد.

  • پیشنهاد ارسال رایگان

    مشتریان، واقعا ارسال رایگان را دوست دارند. تا حدی که می‌توانید در این کار مضایقه نکنید.

  • ساده تر کردن هرچه بیشتر فرآیند خرید تا حد امکان

    فرآیند خرید از وب سایت، باید در ساده‌ترین شکل باشد تا بهترین تجربه مشتری را فراهم کند. خرید باید با چند کلیک انجام شود. برای مشتریانی که اکنون مایل به خرید نیستند امکان ذخیره‌سازی اطلاعات را فراهم کنید تا اگر خواستند دوباره سراغ شما بیایند، مجبور نشوند همه مراحل را دوباره تکرار کنند.