ازتاثیر خبرنامه در افزایش بازدید غافل نشوید!

skyscraper

استفاده از خبرنامه در وب سایت باعث افزایش ترافیک می‌گردد. بنابراین یک خبرنامه هفتگی جنجالی و یک سیستم هشدار ارسال ایمیل را راه اندازی کنید.  سعی کنید در سایت خود قسمتی را برای عضویت کاربران در آن قرار دهید. برای این کارلیستی از ایمیل کاربران خود را تهیه نمایید و اقدام به ارسال خبرنامه به آنان کنید.  جهت عضویت در آن حداقل اطلاعات را دریافت کنید مثلا نام و ایمیل کاربر را از وی بخواهید.

مزایا

skyscraper

با استفاده از خبرنامه هر روز وابستگی شما به سایر روش‌های افزایش ترافیک کمتر شده و تعداد کاربران وفادار سایتتان افزایش می‌یابد. سرویس‌های رایگان متعددی برای ارسال آن وجود دارد که شما می‌توانید با جستجو در سایت‌های اینترنتی داخلی و خارجی آن‌ها را بیابید . همچنین افزونه‌هایی برای وردپرس ارائه شده است که کار ارسال خبرنامه را نیز از طریق وردپرس انجام می‌دهد و شما دیگر نیاز به سرویس‌های دیگر ندارید.

اکثر کاربران ایرانی از فیدبرنر گوگل برای ارسال خبرنامه استفاده می‌کنند. تحقیقات نشان داده است که نمایش اصولی فرم عضویت در خبرنامه باعث افزایش چشمگیر تعداد اعضای آن خواهد شد. پس با توجه به توضیحات ذکر شده وجود یک فرم دریافت ایمیل زیبا و جذاب اولین گام برای ورود به عرصه بازاریابی از طریق ایمیل است.

مراحل ساخت

این الگوریتم باید طبق ذخیره داده های شش سال گذشته ساخته شود. در واقع ما می خواهیم با این الگوریتم، به مشترکین خدمت بهتری ارائه دهیم.

ازیک جامعه آماری کوچک مانند خانواده یا آشنایان شروع کنید و از آنها بخواهید صادقانه پاسخ بدهند. بعد از این مرحله، دید شما نسبت به این مسئله روشن تر می شود.

ارسال خبرنامه متناسب با رویدادهای محلی و زمانی و متناسب با علایق مشترکین شما باشد. دقت کنید که متن های شما باید جذاب و کاربر پسند باشد. هم چنین اگر مشترک شما این خبرنامه را دوست نداشت، با فشردن دکمه ای بتواند این موضوع را اعلام کند.

عضویت در خبرنامه آمازایران

عضویت در خبرنامه آمازایران رایگان می‌باشد و به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نخواهد شد، ضمن اینکه هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو نمایید.