ضرورت ایجاد یک فروشگاه اینترنتی برای هر کسب و کار

وب سایت های فروشگاهی وب سايت هايي هستند که قادر به ارائه و فروش آنلاين محصولات و کالاها مي باشند.

طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی از جمله تخصص های اصلی ما می باشد که صاحبان فروشگاه های اینترنتی توانسته اند توسط سایت هایشان به پیشرفت قابل توجهی در تجارت الکترونیکی و بازاریابی اینترنتی، برسند.

فروشگاه های و سایت های دارای خرید اینترتی باید به گونه ای طراحی شوند تا بتوانند کاربر را در سریع ترین زمان به کالای دلخواه وی برسانند.

 

ویژگی های فروشگاه های اینترنتی

جستجوی قدرتمند، ظاهر جذاب ، خرید آسان (با استفاده از درگاه های بانکی و خرید پستی) ، و دادن تخفیف های متنوع (کپن تخقیف، تخفیف درصدی، آماز قلک و … ) و نیز سرعت بالای این نوع سایت ها در جذب کاربران مهمترین عوامل هستند.
بهینه سازی سایت و سئوی آن، باید به درستی در نظر گرفته شود چرا که برای داشتن مشتریان جدید ، جدا از تبلیغات دیگر  موتور های جستجو مخصوصا گوگل بهترین راهکار می باشد.

هدف از داشتن فروشگاه اینترنتی چیست ؟

  • پیدا کردن مشتریان جدید از طریق گوگل و موتورهای جستجوگر
  • فروش آسان تر برای مشتریان قدیمی و جدید
  • فروش بدون محدودیت مکانی و جغرافیایی در سراسر ایران
  • معرفی محصولات و کاتالوگ و لیست قیمت
  • پرداخت آنلاین و بدون دردسر از طریق درگاه های بانکی
  • گرفتن سهم بازار از طریق مشتریان آنلاین
  • برند شدن در حیطه ی کاری وب و اینترنت

این موارد، از اصلی ترین هدف هایی است که میتوان با داشتن یک سایت فروشگاهی بصورت آنلاین، از وب سایت خود انتظار داشت.

اینکه به این اهداف بتوان رسید مقوله و موضوعی جدا و تخصصی است که ما شما را برای این کار راهنمایی کامل مینماییم. ما با آزمون و خطاهای بسیار و تجربیات فراوان و موثر در طراحی سایت های فروشگاهی در کنار شما هستیم و مکانی برای نمایش وب سایت شما خواهیم بود.

دلایل موفقیت فروشگاه های اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی باید بسیار مشتری مدار باشد. رقبا در عرصه ی فروشگاه ها بسیار زیاد اند و فروشگاهی موفق خواهد شد که :

  • امکانات کامل و اصولی بر پایه ی مشتری مداری داشته باشد.
  • ظاهری بسیار جذاب و تا حد امکان سبک از لحاظ بارگزاری داشته باشد و هر چیزی سر جای خودش باشد.
  • و مهمتر از همه اینکه، طراحی فروشگاه باید بر پایه ی گوگل و بهینه سازی شده برای آن باشد.

سئوی قدرتمند حتی می تواند 2 مورد قبلی را تحت تاثیر و بی اثر کند. اما باید توجه داشته باشید که هر 3 مورد در کنار هم باید باشد. یعنی اگر کاربر به فروشگاه نیاید، هرچه قدر زیبا و کامل باشد سایت، تاثیری ندارد و سئوی سایت نیز هرچه قدر قوی باشد ولی در صورتی که امکانات ناقص داشته باشد و ظاهری نه چندان خوب داشته باشد، مشتری از شما خرید اینترنتی نمیکند.

مسائل جانبی مهمی نیز مانند گرفتن نماد الکترونیکی و جلب اعتماد کاربر برای خرید اینترنتی و هم چنین پرداخت آنلاین و روش های ارسال متنوع نیز از جمله مواردی است که باید در نظر داشت.

هم اینک می توانید با اطلاعات کاملی که مطالعه فرمودید، لیست تعرفه های ما را مشاهده کنید و ثبت نام کنید یا با ما تماس بگیرید:
تعرفه های عضویت فروشندگان
ثبت نام فروشندگان
تماس با ما