طراحی و توسعه وب سایت

شاید این سوال هم برای شما پیش آمده باشد که طراحی سایت چه تاثیری دارد و اینکه چه نکاتی باید درآن رعایت شود. موفق ترين وب سايت ها خصوصيات مشترکي در طراحي وب دارند به طوری که توجه افراد را به خود جلب مي کند. رعایت این نکات می تواند می تواند بازدیدکننده را به خریدار تبدیل کند. هم چنین  انجام نکات مربوط به طراحی سایت و به روز رسانی آنها به مرور زمان ، به محبوب شدن و پربازدید شدن سایت تان کمک می کند. برای اینکه پاسخ سوال خود را بدانید، باید با ویژگی های یک سایت خوب آشنا شوید:

پاساژ اینترنتی آمازایران | مهم ترین نکات طراحی سایت

ویژگی های یک سایت خوب

زیرا بازدیدکننده هایی که با دستگاه قدیمی و سرعت اتصال متوسط یا پایین کار می کنند، از دیدن سایت شما منصرف نشوند.

  • مهمترین بخش مطلب را با تیتر جذابی آغاز کنید.
  • مطالب طولانی را قسمت بندی کنید
  • سر فصلها را مرتب، با رنگ متفاوت و ضخامت بییشتر بچینید.
  • از ایتالیک یا بولد کردن برای تاکید بر جمله یا کلمه مورد نظر خود استفاده کنید.

برای طراحی سایت ، یک الگوی رنگی متناسب با موضوع آن در نظر بگیرید که علاوه بر تنوع بخشیدن به سایت، علامت مشخصه آن هم بشوند. رنگ ها معانی متفاوتی دارند  بنابراین از یک مشاور گرافیک کمک بگیرید.

فونت های جدید و فانتزی در بعضی از مدل های قدیمی سیستم های عامل باز نمی شوند. قالب های واکنش گرا راه حلی مناسب برای مشکل سیستم های مختلف و نمایش سایت هستند.

 سبکی با محتوا و شخصیت سایت شما متناسب باشد، انتخاب کنید. مثلا: رسمی یا راحت، دوستانه یا جدی، مدرن یا سنتی، سرد یا گرم؟ یک سایت رسمی، حرفه ای، مطابق آداب و رسوم و گاهی سنتی است. یک سایت راحت، دوستانه و صمیمی است.

خوانایی مهم تر از زیبایی است. پس زمینه را ترجیحا روشن کرده و اگر تصاویر یا علائم گرافیکی تزئینی در آن هست، همه را در حاشیه بگذارید. در صفحات اول یا تیتر پس زمینه سیاه استفاده کنید، سپس آن متن عادی را در زمینه روشن بیاورید.

پس از دادن اطلاعات لازم، نظر مشتری را جویا شوید به گونه ای که به مشتری این حس القا شود که دارد بهترین خرید عمرش را می کند.
در این روش و تکنیک مدرن، بعد از معرفی کالای خود، خیلی ساده از خریدار دعوت می کنید که محصول شما را خریداری کند!

 پس از آماده شدن سایت و قبل از قراردادن روی شبکه، لازم است که حتما آن را تست کنید و مطمئن شوید که در سیستم های مختلف همان گونه ای است که می خواهید. برای این کار سایت را با سیستم های مختلف، با تعداد رنگ و رزولوشن های متفاوت ببینید.

آمازایران به عنوان یک شرکت طراحی وب سایت برتر، با ارائه وب سایت‌های استثنایی رضایت مشتریان خود را فراهم می‌آورد.

پاساژاینترنتی آمازایران | طراحی و توسعه وب سایت

ماموریت ما در آمازایران این است که با ارائه خدمات طراحی وب،  وب سایت های مورد پسند مشتریان خودمان را  در سطح بالایی از کیفیت و کاملا بی همتا تولید کرده و رضایت آنان را جلب نماییم. تیم متخصص آمازایران با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی  و توسعه وبسایت آماده پذیرش سفارشات شما برای طراحی سایت و پورتال‌های متنوع در صدها رنگ و طرح خلاقانه هستند.

تفاوت طراحی وب سایت و توسعه وب سایت

متاسفانه مبحث طراحی و توسعه وب سایت با یکدیگر گره خورده است. این مشکل زمانی پیدا می شود که صحبت از ساخت متن و آزمایش قابل استفاده بودن سایت مطرح می شود.

طراحی وب  معمولا شامل ساخت مطالب و قالب سایت می باشد در حالی که توسعه وب سایت شامل ساخت عملکرد سایت و آزمایش قابل استفاده بودن آن می باشد.

قسمت های مختلف یک سایت

  • طرح اولیه سایت : گرافیک سایت ، رنگهای بکار رفته در سایت ، منوها و …
  • محتوا : محتوا و اطلاعات و محصولات موجود در سایت
  • عملکرد : منظور از عملکر ویژگی های تعاملی می باشد که سایت به کاربران خود ارائه می کند شامل ویژگیهای تعاملی سایت با کاربر می باشد که یک وب سایت به کاربران خود ارائه می دهد که نیاز به زیر ساختهای درونی برای ارائه به کاربران می باشد.

  • قابلیت استفاده : بازدید کاربران از سایت و کیفیت کلی سایت در تعامل کاربران با سایت، نشان از قابلیت استفاده و مفیدبودن سایت می باشد.

برنامه نویسی و توسعه وب

پاساژاینترنتی آمازایران | طراحی و توسعه وب سایت

درک خوب از کد برای ساخت یک وب سایت کار فوق العاده‌ مهمی است. پیاده سازی و برنامه نویسی سایت باید توسط افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد تا علاوه بر رعایت اصول طراحی وب، نهایت دقت در بهینگی سایت نیز در نظر گرفته شود. توسعه دهندگان وب با درک نقاط قوت و ضعف هر پلت فرم و با توجه به اهداف مشتریان، نیاز آن‌ها را برطرف می‌نمایند.

ما راه حل کسب و کار تجارت الکترونیک را به صورت حرفه ای به شما نشان خواهیم داد. طراحی وب سایت‌های آمازایران به صورت کاملا واکنشگرا(قابل نمایش بر روی هر گجتی با هر ابعاد صفحه‌ای) و قابل  به روز رسانی آسان همگام با کسب و کار در حال رشد شما. همچنین امکان یکپارچه سازی رابط‌های برنامه کاربردی شخص ثالث، پلاگین‌ها، چرخ دستی‌های خرید و نرم افزار‌های دیگر و حتی توسعه راه حل‌های سفارشی وجود دارد.

ویژگی‌های وب سایت‌های آمازایران:

  • طراحی واکنشگرا (با قابلیت نمایش بر روی هر گجتی با هر ابعاد صفحه)
  • بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو برای جذب ترافیک بیشتر
  • زیبایی خاص و منحصر به فرد با قالب‌های اورجینال و متنوع
  • گرافیک بی‌نظیر و استثنایی
  • پشتیبانی قوی

اطلاعات بیشتر در مورد طراحی وب و توسعه خدمات به شرح زیر می‌باشد:

هر صنعت چالش‌های خاص خود را دارد و باید در طراحی وب سایت برای هر صنعتی، فاکتورهایی را در نظر گرفت. صنایع مختلف برای بهبود کار خود و برندینگ نام صنعت خود باید یک وبسایت مناسب داشته باشند. شرکت‌های موفق هیچگاه تبلیغات را نادیده نمی‌گیرند.

طراحی وب سایت یک استراتژی خوب و درواقع  کلیدی برای دستیابی به اهداف سازمانی شماست. هیچ کس آن را بهتر از ما انجام نمی‌دهد، به ما اعتماد کنید.

skyscraper

ما بهترین‌ها را برای شما ارائه می دهیم. یک تیم توسعه وب کامل در آمازایران مشغول به کار می‌باشند تا سایت دلخواه شما را ایجاد کنند. همچنین طراحی مجدد وب سایت قدیمی خود را به ما بسپارید تا خدمات حرفه‌ای را تجربه کنید.

SEO  تاثیر بسیار زیادی در معرفی کسب و کار شما دارد. شما را به صفحه اول گوگل می‌بریم. به بالاترین نتایج جستجو برای عبارات کلیدی مورد نظر خود دست یابید . هیچ گونه روش‌های غیر مجاز و تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه  و سئوی کلاه سفید را استفاده نمی‌کنیم و فقط با رعایت اصول استاندارد سئو وبسایت شما را ارتقای رتبه می‌دهیم.

skyscraper

محتوا پادشاه سئو است. تولید محتوای خوب برای جستجوگرها باعث بهبود رنکینگ وب سایت می‌گردد. استفاده بجا از هر کلمه کلیدی مهم است.

کاربران قادر به تغییر محتوای وب سایت خود، هر زمان که لازم باشد، هستند. ما وب سایت شما را با یک سیستم مدیریت محتوای قوی ایجاد می‌کنیم تا به سرعت و به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید.

آیا چیزی بهتر از یک رابط کاربر جذب کننده و در عین حال بسیار کاربردی وجود دارد؟ با یک طراحی رابط کاربری عالی از سایر رقبا متمایز باشید.