چگونه فروش آنلاین خود را افزایش دهیم؟

این روش ها را برای سایت خود آزمایش کنید و بهترین شیوه را برای آغاز افزایش توانایی فروش آنلاین سایت تان انتخاب کنید. ما هنوز به طور دقیق نمی دانیم کدام راهکار یا ترفند بهترین عملکرد است. آزمایش تنها راه کشف اثربخشی شیوه های مختلف است.

پاساژ اینترنتی آمازایران | افزایش فروش آنلاین

آزمایش ها:

  • ارائه دادن فقط یک محصول در صفحه اصلی سایت

    ارائه محصولات کمتر در یک جا و سپس تشریح آن ها در صفحات بعدی، منجر به فروش آنلاین بالاتری می شود. اگر به جای تلاش برای سرگرم کردن کسی که از سایت شما بازدید می کند، با حجم زیادی از محصولات و توضیحاتی در مورد هریک ، فقط یک محصول یا یک سری محصولات مشابه را ارائه کنید به خوبی می توانید بر روی یک رشته تمرکز کرده وبه همه سوالات که بازدیدکنندگان در خصوص محصول شما دارند، پاسخ دهید. بنابراین برای یک یا دو هفته آن را به آزمایش بگذارید تا ببینید چقدرفروش آنلاین  شما را افزایش می‌دهد.

  • جابه جا کردن محصولات پیشنهادی و ارتقاء آن ها

    شما باید بدانید گذاشتن محصول پیشنهادی تان در کجای سایت تان، می تواند تاثیرزیادی بر میزان جذابیت آن برای مشتریان داشته باشد. (گوشه سمت چپ بالای صفحه جایی است که اغلب نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.) اگر شما از نام فروش طولانی استفاده نمی کنید، از گزینه جای دادن محصول پیشنهادی در یک قسمت ثابت بر روی صفحه اصلی استفاده کنید. اگر شما متن فروش طولانی دارید، باید محصول پیشنهادی را در صفحه دوم قرار دهید و تاثیر آن را بررسی کنید.

  • برجسته کردن مزیت های متفاوت

    سرخط خبرهای شما تاثیر زیادی بر فروش شما دارد زیرا اولین چیزی است که بازدیدکنندگان سایت شما خواهند دید پس باید نظر بازدیدکنندگان در آن جلب شود.

    سرخط موفق باید مشکلی را که بازدیدکنندگان هدف شما با آن مواجه هستند، برجسته کرده و بر مزایای اصلی محصول یا سرویس شما برای حل مشکل آن ها تاکید کند.

  • افزایش جذابیت تبلیغات خود

    pup-up ، پنجره  های کوچکی هستند که حاوی یک پیشنهاد و یا اطلاعاتی بوده که گاهی هنگام مراجعه به یک سایت چشمک می زنند. pop-up ها برای سالهای زیادی ابزار بازاریابی آنلاین خیلی مفیدی بوده اما، از آنجا که درصدی از کاربران اینترنت از آن بیزار بودند، گوگل، AOL  و موتورهای جستجو دیگر نرم افزار ضدpop-up برای مقابله با آن ارائه دادند. با این حال، آگهی های چشمک زن ارزش تست کردن بر روی سایت شما را دارند. این آگهی ها موثر هستند زیرا اطلاعات مهمی مانند پیشنهاد ویژه شما ویا آگهی ویژه با محدودیت زمانی را در جلوی چشم بازدیدکنندگان هدف شما قرار می دهند.