به دنبال یک شرکت خوب در زمینه SEO هستید؟

پاساژ اینترنتی آمازایران | مهم ترین نکات سئو

سئو علم پیچیده ای است که برای موفقیت در آن، باید به روز باشید. طراحی سایت بدون رعایت  نکات سئو ، به گونه ای است که انگار هیچ کاری انجام نداده اید! شما باید تغییرات موتور های جستجو مانند گوگل را به دقت بررسی کنید. اما یکسری اصول هستند که معمولا تغییر نمی کنند و راحت هستند. ضمن اینکه به بهتر شدن رنکینگ موتورهای جستجو و افزایش ترافیک وب سایت کمک می کنند.

پاساژ اینترنتی آمازایران | تکنیک های SEO و موفقیت شما

قدرت SEO باور نکردنی است. هدف ما به عنوان یک سازمان این است که برای معرفی اسم شما به تمام دنیا تلاش کنیم. کاری می‌کنیم تا همه شما را بشناسند. شما می توانید همین حالا برای بهبود اعتبار سایت خود و افزایش درآمدتان از طریق فضای آنلاین برنامه ریزی کنید و از تجربه ها و تخصص مشاوران و کارشناسان تیم سئو آمازایران بهره مند شوید.

رتبه بندی خوب در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی که به کسب و کار شما مرتبط است را به ما بسپارید. با تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال لذت ترافیک وب سایت شما را افزایش می‌دهیم. با آمازایران لذت در صدر بودن را تجربه کنید و همین امروز با ما تماس بگیرید.

چه چیزی ما را در SEO متفاوت کرده است؟

skyscraper

تجزیه و تحلیل SEO، برنامه ریزی جستجوگرها و توصیه‌هایی در زمینه SEO:

ما با ارزیابی نقاط قوت و ضعف فعلی سایت شما بهینه سازی را انجام می‌دهیم. پس از آن ما به شما مراحل کار خود را ارائه می‌کنیم و برای بهبود SEO و گام‌های بعدی به شما توصیه‌هایی می‌کنیم.

skyscraper

پژوهش کلید واژه

بر اساس اهداف کسب و کارتان با عبارات کلیدی که می‌خواهید، سایت شما را برای رتبه بندی بهینه می‌کنیم. با تحقیقات گسترده و با استفاده از تجزیه و تحلیل‌ها و ابزار‌های مناسب کلیدواژه‌های مورد جستجوی مرتبط با صنعت شما را پیدا می‌کنیم و برای بهینه سازی روی همان کلمات سرمایه‌گزاری خواهیم کرد. ما یک رویکرد بسیار سیستماتیک برای تعریف عبارات مورد نظر برای جستجوگرها داریم.

skyscraper

نظارت و تکرارSEO

سئو یک سفر است، نه یک مقصد. باید همواره تلاش کنید و در جریان روند کار باشید. یک برنامه ریزی مناسب برای SEO و یک استراتژی SEO می‌تواند شما را به موفقیت برساند. ما در راستای بهبود مستمر برای نتایج در جستجوگرها، تعیین معیار پیشرفت و … اقدامات لازم را انجام می‌دهیم..

skyscraper

تجزیه و تحلیل SEO رقابتی

تعیین کنید که چگونه رقبای خود را با استفاده از تحلیل درست SEO، می‌توانید یکی پس از دیگری پشت سربگذارید. مشاوران آمازایران در این امر شما را یاری می کنند.

برای  سئو سایت خود باید به این نکات دقت کنید:

  • طراحی واکنش گرا

    وب سایت شما باید قالب واکنش گرا داشته باشد زیرا یکی از مهم ترین معیارهای رتبه بندی سئو در سال ۲۰۱۶ پشتیبانی کردن از نسخه موبایل در وب سایت ها می باشد. گوگل یک ابزار جدید ویژه برای همین بحث در وب مستر تولز اضافه کرده است.

  • جذب کاربر

    تعداد پایین بینندگان در وب سایت شما می تواند به سرعت رتبه بندی شما را کاهش دهد. با صرف هزینه و زمان مناسب برای جذب مخاطب و حفظ آن ها، رتبه بندی سئو وب سایت خود را بالا ببرید.

  • لینک های غیر طبیعی

    هر گونه لینک که غیر طبیعی شناخته شود باعث افت رتبه سایت شما می شود. روش های غیرقانونی تنها در مدت زمان کمی تاثیر دارند و در طولانی مدت صدمات جبران ناپذیری وارد می کنند.

  • Anchor Text

    متن های لنگری در واقع قسمت هایی از محتوا هستند که قابل کلیک کردن باشند. استفاده بهینه و مناسب از Anchor Text ها در سئو سایت شما تاثیر دارد و پیروزی شما در دنیای رقابتی وب سایت ها را به همراه دارد.

  • محتوا پادشاه سئو است…

    محتوا مهمترین نکته است. برای حفظ مخاطبان، به صورت مرتب و منظم در سایت خود مطالب مناسب و جذاب بگذارید.

  • اهمیت کلمات کلیدی

    یکی ازمهم ترین نکات سئو، استفاده از کلمات کلیدی مناسب است. کلمات کلیدی باید به گونه ای انتخاب شودکه باعث افزایش جذب مخاطب به وب سایت شما شود.